Vrácení zboží
Postup vrácení zboží
1. Zkontrolujte objednávku
Před odesláním se ujistěte, že zboží bylo skutečně zakoupeno u nás. Upozorňujeme, že dochází k záměnám mezi BoTonožkou a BoSonožkou
2. Možnosti vrácení
Zakoupené zboží můžete vrátit:
- Osobně: Na naší prodejně v Bechyni
- Přes Zásilkovnu: S poplatkem 69 Kč (poplatek bude odečten z celkové dobropisované částky).
- Doručení zásilky přes Zásilkovnu může trvat 2–5 dní
- Jakýmkoli dopravcem na vlastní náklady: Zboží můžete zaslat na naši adresu prostřednictvím libovolného dopravce
3. Podmínky vrácení
- Zboží musí být nenošené, čisté a v původním obalu
- Nezapomeňte vyplnit formulář pro vrácení, který byl součástí zásilky, nebo si ho stáhněte z odkazu níže
- Zabalte zboží spolu s vyplněným formulářem a odneste na pobočku Zásilkovny
- Originální krabice výrobců nepřelepujte. Zabalte zboží do vnější krabice či tašky
- Pokud objednávka splňovala podmínku pro dopravu zdarma, ale po vrácení části zboží její hodnota klesne pod stanovenou hranici (2500 Kč), bude cena dopravy odečtena z částky dobropisu za vrácené zboží. Děkujeme za pochopení tohoto kroku, který nám umožňuje poskytovat výhodu dopravy zdarma při splnění dané podmínky (viz. obchodní podmínky)
4. Jak postupovat při vrácení přes Zásilkovnu
- Použijte kód: 919 35 422.
- Kód nadiktujte obsluze, která vytiskne štítek pro odeslání
5. Informace k výměně zboží
- Výměna je realizována formou nové objednávky
- Pokud původní hodnota vráceného zboží přesáhla 1500 Kč, nebude za novou objednávku účtován poplatek za vrácení
6. Důležité upozornění
- Zboží nezasílejte na dobírku. Takové zásilky nepřijímáme a budou vráceny zpět odesílateli
7. Formulář ke stažení
- Pro stažení formuláře pro odstoupení od smlouvy klikněte zde