Reklamace

REKLAMAČNÍ ŘÁD

  1. Délka záruční doby
  • Záruka na zboží činí 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak, a řídí se platnými zákony
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené užíváním
  1. Podmínky pro uplatnění reklamace
  • Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vady
  • Lze ji podat:
    • Elektronicky na e-mail: info@botonozka.cz
    • Písemně na adresu: Dětská obuv Botonožka, Libušina 186, Bechyně, 39165
    • Osobně prostřednictvím Zásilkovny (číslo našeho e-shopu: 919 35 422)
  • K reklamaci přiložte:
    • Kontaktní údaje (telefon, e-mail)
    • Popis vady
    • Požadavek na způsob vyřízení
    • Doklad o koupi a vyplněný reklamační formulář: Reklamační formulář
  • Reklamované zboží musí být čisté, kompletní a ve stavu umožňujícím posouzení vady
  • Abychom mohli rychle a férově vyřídit oprávněné reklamace, prosíme zákazníky, aby reklamaci podávali pouze v případech, kdy je zjevné, že vada vznikla bez jejich zavinění
  1. Co reklamace zahrnuje a nezahrnuje
  • Zahrnuje: vady vzniklé vinou prodávajícího nebo během záruční doby při běžném používání
  • Nezahrnuje: vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným používáním, nevhodným zacházením nebo vystavením nevhodným podmínkám
  1. Vyřízení reklamace
  • O způsobu řešení rozhodneme do 3 pracovních dnů (lhůta nezahrnuje čas na odborné posouzení)
  • Reklamace bude vyřízena do 30 dnů, pokud se nedohodneme na delší lhůtě
  • Kupující bude informován o výsledku e-mailem nebo SMS
  1. Možné způsoby řešení
  • Oprávněné reklamace řešíme:
    • Opravou zboží
    • Výměnou za nové
    • Slevou z ceny, nebo
    • Vrácením peněz
  • Při výměně zboží běží nová záruka
  • Záruční doba se prodlužuje o dobu od podání reklamace do jejího vyřízení
  1. Další informace
  • Reklamované zboží nezasílejte na dobírku – nebude přijato
  • V případě neoprávněné reklamace můžeme požadovat úhradu nákladů spojených s jejím posouzením